1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Regulamin Serwisu Internetowego

Regulamin Serwisu Internetowego

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Regulamin Serwisu Internetowego

 REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

BODEKO HOTELE

 

Niniejszy regulamin (dalej także: „Regulamin”) został sporządzony przez "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle celem określenia zasad dokonywania rezerwacji za pośrednictwem serwisu internetowego prowadzonego pod adresem: / (dalej także: „Serwis internetowy” lub „Serwis”) oraz usług i funkcjonalności oferowanych za pośrednictwem tegoż Serwisu. 

 

SPIS TREŚCI

§1. ZASADY OGÓLNE   2

§2. DEFINICJE   2

§3. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ   3

§4. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ   4

§5. INFORMACJE W SERWISIE   4

§6. DOKONANIE REZERWACJI 5

§7. ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELOWYCH   5

§8. CENY I PŁATNOŚCI 5

§9. REZERWACJE TELEFONICZNE I MAILOWE   6

§10. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO   6

§11. ANULOWANIE REZERWACJI 7

§12. FUNKCJONALNOŚCI SERWISU   7

§13. SUBSKRYPCJA NEWSLETTERA   8

§14. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ PLIKI COOKIE   8

§15. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA   9

§16. TREŚCI ZAMIESZCZANE PRZEZ KLIENTÓW W SERWISIE   9

§17. MECHANIZM ZGŁASZANIA NIELEGALNYCH TREŚCI 9

§18. SANKCJE ZA ZAMIESZCZENIE NIELEGALNYCH TREŚCI 10

§19. ODPOWIEDZIALNOŚĆ BODEKO HOTELE ZA TREŚCI ZAMIESZCZONE W SERWISIE   12

§20. PRZEPISY KOŃCOWE   12

 

§1. ZASADY OGÓLNE

  1. Podmiotem prowadzącym Serwis internetowy jest "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000270474, posiadająca numer NIP: 6492196241, REGON: 240525768, kapitał zakładowy 5.001.000,00 zł, tel. 343155001, adres e-mail: biuro@ostaniec.com.pl  (dalej także: „BODEKO HOTELE”).
  2. Serwis internetowy funkcjonuje na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, które w szczególności określają prawa i obowiązki Klientów związane z korzystaniem przez nich z Serwisu.
  3. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu internetowego, każdy Klient zobowiązany jest do uważnego zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz Standardami Ochrony Małoletnich dostępnymi pod adresem: /hotel/regulamin-hotelu/standardy-ochrony-maloletnich. Rozpoczęcie korzystania z Serwisu internetowego jest jednoznaczne z potwierdzeniem przez Klienta faktu zapoznania się z niniejszym Regulaminem i Standardami Ochrony Małoletnich oraz zobowiązaniem się Klienta do przestrzegania ich postanowień.
  4. BODEKO HOTELE wyznaczył punkt kontaktowy, umożliwiający organom Państw członkowskich, Komisji, Radzie Usług Cyfrowych oraz Klientom bezpośrednią komunikację z BODEKO HOTELE. Punkt kontaktowy znajduje się pod adresem: biuro@ostaniec.com.pl.  Komunikacja z punktem kontaktowym może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.

 

§2. DEFINICJE

Ilekroć w Regulaminie używane są poniższe pojęcia, należy rozumieć je następująco:

  1. BODEKO HOTELE – "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
    0000270474, posiadająca numer NIP: 6492196241, REGON: 240525768, kapitał zakładowy 5.001.000,00 zł, tel. 34 3155001, adres e-mail: biuro@ostaniec.com.pl ;
  2. DSA (też: Akt o usługach cyfrowych) - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r., w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych);
  1. Hotel – obiekt turystyczny prowadzony przez BODEKO HOTELE w Podlesicach przy ul. Jaskiniowej 6, 42-425 Podlesice;
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z usług świadczonych przez BODEKO HOTELE; Klientem w przypadku osób fizycznych może być wyłącznie osoba pełnoletnia;
  3. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
  4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z BODEKO HOTELE czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  5. Moderowanie – działania podjęte przez BODEKO HOTELE, których celem jest, w szczególności, wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie Nielegalnych treści/treści niezgodnych z Regulaminem, zamieszczonych przez Klientów Serwisu;
  6. Nielegalne treści – informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym, sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa (nielegalne treści w rozumieniu art. 3 lit. h Aktu o usługach cyfrowych);
  7. Opinia – subiektywna wypowiedź Klienta o Usługach świadczonych przez BODEKO HOTELE;
  8. Pakiet – zestaw Usług, oferowanych w ramach jednej Rezerwacji, których zarezerwowanie jest możliwe za pośrednictwem Serwisu, telefonicznie lub drogą mailową, lub stanowiących przedmiot Umowy o świadczenie usług hotelowych;
  9. Rezerwacja - oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy o świadczenie usług hotelowych, określające w szczególności rodzaj Pakietu/Usługi oraz cenę, a także wybraną metodę płatności, zawierające dane Klienta niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy o świadczenie usług hotelowych;
  10. Serwis, Serwis internetowy – serwis internetowy prowadzony w formie elektronicznej za pośrednictwem Internetu pod adresem /;
  11. Treści – wszelkie informacje przekazywane przez Klientów korzystających z Serwisu i publikowane na stronie Serwisu, w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r.;
  12. Umowa o świadczenie usług hotelowych – umowa o świadczenie Usług, zawarta pomiędzy BODEKO HOTELE a Klientem za pośrednictwem Serwisu, telefonicznie lub drogą mailową;
  13. Usługa – usługa hotelowa świadczona przez BODEKO HOTELE na rzecz Klienta, której zarezerwowanie jest możliwe za pośrednictwem Serwisu, telefonicznie lub drogą mailową, lub stanowiąca przedmiot Umowy o świadczenie usług hotelowych;
  14. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
  15. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca
    2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

§3. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Korzystanie z Serwisu internetowego jest dobrowolne oraz dostępne dla wszystkich Klientów.
  2. Korzystanie z Serwisu internetowego wymaga istnienia aktywnego połączenia pomiędzy narzędziem Klienta a siecią Internet. Wymagania dla połączenia z siecią dla każdego narzędzia są różne, jednakże w każdym przypadku niezbędne jest korzystanie z poprawnie zainstalowanej przeglądarki internetowej. Jednocześnie, zaleca się korzystanie z najnowszej wersji systemu operacyjnego przeglądarki internetowej.
  3. BODEKO HOTELE nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne związane ze sprzętem bądź oprogramowaniem, z którego korzysta Klient ani za problemy z siecią Internet, z której korzysta Klient.
  4. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem, w sposób zgodny z treścią niniejszego Regulaminu, przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz zasadami współżycia społecznego.
  5. W ramach korzystania z Serwisu internetowego zakazane jest w szczególności:
    1. dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym,
    2. naruszanie przez Klienta w jakikolwiek sposób dóbr osobistych innych Klientów, BODEKO HOTELE oraz jego pracowników i osób z nim powiązanych, 
    3. w miejscach przeznaczonych do zamieszczania danych osobowych zakazane jest podawanie przez Klienta nieprawdziwych danych osobowych, w tym w szczególności wprowadzanie cudzych danych osobowych,
    4. podejmowanie przez Klienta działań mających na celu jakąkolwiek ingerencję w funkcjonowanie i oprogramowanie Serwisu, w tym w szczególności podejmowanie działań hakerskich służących przełamywaniu zabezpieczeń strony internetowej, umieszczaniu jakichkolwiek plików, aplikacji lub programów negatywnie oddziałujących na innych klientów, BODEKO HOTELE bądź Serwis (tzw. wirusy, trojany, robaki, backdoory, złośliwe oprogramowanie),
    5. podejmowanie przez Klienta działań powodujących zakłócenia pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych BODEKO HOTELE lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną przez BODEKO HOTELE.
  6. Korzystanie z Serwisu internetowego może zostać czasowo utrudnione lub uniemożliwione w przypadku wystąpieniu problemów technicznych bądź czasowego wyłączenia dostępu do Serwisu ze względu na jego modernizację lub zwiększenie funkcjonalności.

 

§4. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. BODEKO HOTELE za pośrednictwem Serwisu internetowego świadczy następujące rodzaje usług na rzecz Klientów (dalej także: „Usługi świadczone drogą elektroniczną”):
    1. możliwość sprawdzenia dostępności Pakietów/Usług w wybranym przez Klienta terminie,
    2. możliwość przeglądania przez Klientów Voucherów dostępnych w Serwisie,
    3. możliwość dokonania Rezerwacji,
    4. możliwość zakupu Vouchera,
    5. subskrypcja newslettera,
    6. skorzystanie z formularza służącego do zgłaszania Nielegalnych treści,

w zakresie uregulowanym w niniejszym Regulaminie.

  1. Usługi świadczone drogą elektroniczną są bezpłatne, z zastrzeżeniem uiszczenia opłaty na poczet Rezerwacji i zawarcia Umowy o świadczenie usług hotelowych.
  2. Umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną zostają zawarte z Klientem z chwilą skorzystania przez niego z dowolnych usług.
  3. Skorzystanie z usług wskazanych w ust. 1 pkt c-f wymaga dodatkowo wypełnienia odpowiedniego formularza interaktywnego.
  4. Reklamacje dotyczące Usług świadczonych drogą elektroniczną mogą być składane w formie mailowej na adres: biuro@ostaniec.com.pl  BODEKO HOTELE rozpatrzy reklamację niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania oraz w tym terminie udzieli na nią odpowiedzi.
  5. Celem uchylenia wątpliwości interpretacyjnych, wskazuje się, że do usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się warunki świadczenia usług, o których mowa w §3 niniejszego Regulaminu.

 

§5. INFORMACJE W SERWISIE

  1. Sposób prezentowania Klientowi Usług/Pakietów zależny jest od wskazanych przez niego filtrów/metod sortowania. Jednakże, w przypadku braku wyboru konkretnych filtrów/metod sortowania przez Klienta, BODEKO HOTELE stosuje domyślny sposób plasowania Usług/Pakietów.

 

§6. DOKONANIE REZERWACJI

  1. Klient może za pośrednictwem Serwisu dokonać rezerwacji Pakietu/Usługi, w wybranym przez siebie terminie, spośród propozycji przedstawionych przez BODEKO HOTELE.
  2. Każdorazowo, w zakładce Pakietu/Usługi w Serwisie internetowym przedstawiana jest nazwa Pakietu/Usługi, jego/jej szczegółowy opis, cena oraz informacja o kwocie, którą należy wpłacić tytułem zadatku w rozumieniu art. 394 Kodeksu cywilnego.
  1. W celu dokonania Rezerwacji za pośrednictwem Serwisu internetowego, Klient wypełnia interaktywny formularz, w którym należy:
  1. wskazać wybrany przez siebie termin pobytu w Hotelu,
  2. wskazać liczbę osób oraz liczbę i rodzaj pokoi,
  3. ewentualnie – dodać do Pakietu dodatkowe Usługi,
  4. wskazać niezbędne dane kontaktowe oraz adresowe (adres e-mail, imię i nazwisko i nazwę firmy (jeśli dotyczy), adres, numer telefonu) oraz ewentualnie dane do faktury (jeśli dotyczy),
  5. wskazać wybrany sposób płatności,
  6. ewentualnie – wskazać uwagi do rezerwacji (np. godzina przyjazdu, życzenia),
  7. ewentualnie – wskazać imię i nazwisko gości innych niż Klient,
  8. ewentualnie – wyrazić zgodę na subskrypcję newslettera,
  9. zgodnie z prawdą – potwierdzić zapoznanie się z niniejszym Regulaminem, Regulaminem Hotelu: /hotel/regulamin-hotelu , Polityką prywatności i Polityką cookie: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie  oraz zaakceptować wszystkie ich postanowienia,
  1. Rezerwację uznaje się za dokonaną w chwili jej otrzymania przez BODEKO HOTELE.

 

§7. ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELOWYCH

  1. BODEKO HOTELE, niezwłocznie po otrzymaniu Rezerwacji,  wysyła do Klienta mailowe potwierdzenie Rezerwacji.
  2. Do zawarcia Umowy o świadczenie usług hotelowych dochodzi w chwili wpłaty zadatku bądź w chwili zablokowania kwoty zadatku na rachunku bankowym Klienta (preautoryzacja karty płatniczej).
  1. BODEKO HOTELE w terminie 3 dni roboczych od dnia wpłaty zadatku bądź zablokowania kwoty zadatku na rachunku bankowym Klienta, wysyła do Klienta mailowe potwierdzenie zawarcia Umowy o świadczenie usług hotelowych.

 

§8. CENY I PŁATNOŚCI

  1. Ceny prezentowane w Serwisie podawane są w wybranej przez Klienta walucie, a ceny brutto zawierają podatek VAT. 
  2. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług, w przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru lub usługi obok informacji o obniżonej cenie, BODEKO HOTELE uwidacznia również informację o najniższej cenie tego towaru/usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
  3. BODEKO HOTELE zastrzega sobie prawo do zmiany cen z zastrzeżeniem, że w żadnym przypadku zmiany cen nie będą dotyczyć potwierdzonych przez BODEKO HOTELE Rezerwacji.   
  4. Na etapie dokonywania Rezerwacji, Klient ma możliwość wyboru metody płatności,  spośród następujących opcji: 
  1. Płatność internetowa (za pośrednictwem podmiotu realizującego płatność Przelewy24),
  2. Preautoryzacja karty płatniczej (tymczasowa blokada środków na rachunku bankowym Klienta).
  1. Obsługa płatności internetowej dokonywana jest przez podmiot zewnętrzny obsługujący transakcje płatnicze, a BODEKO HOTELE przekazuje temu podmiotowi dane osobowe Klienta. W takim przypadku, podmiot zewnętrzny obsługujący transakcje płatnicze staje się niezależnym administratorem danych osobowych Klienta, które przetwarza celem przeprocesowania płatności.
  2. Podmiotem zewnętrznym obsługującym internetowe transakcje płatnicze za pośrednictwem Serwisu są Przelewy24. Informacje o przetwarzaniu przez ten podmiot danych Klientów w związku z obsługą płatności internetowych można znaleźć w tym miejscu: https://www.przelewy24.pl/obowiazek-informacyjny-rodo-platnicy.
  3. BODEKO HOTELE, w związku z dokonaną przez Klienta Rezerwacją, przetwarza następujące dane karty płatniczej Klienta: nazwa karty płatniczej, numer karty płatniczej, informacje od kiedy karta płatnicza jest ważna (miesiąc/rok), kod CVV, a także kwotę transakcji.

 

§9. REZERWACJE TELEFONICZNE I MAILOWE

  1. Klient może dokonać Rezerwacji także telefonicznie pod numerem telefonu: 604196148 lub drogą mailową na adres: recepcja@ostaniec.com.pl . W takim przypadku BODEKO HOTELE prześle do Klienta wiadomość mailową wraz z ofertą zawierającą w szczególności: numer Rezerwacji, wybrany Pakiet/Usługę wraz z opisem, termin pobytu Klienta w Hotelu, informację o kwocie, którą należy wpłacić tytułem zadatku, całkowity koszt Rezerwacji, a także niniejszy Regulamin, Regulamin Hotelu oraz Politykę prywatności i Politykę cookie.
  2. Do zawarcia Umowy o świadczenie usług hotelowych, w przypadku Rezerwacji dokonanych telefonicznie lub drogą mailową, dochodzi w chwili, gdy Klient wpłaci zadatek, w wysokości wskazanej w wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 1 powyżej.
  3. W przypadku Rezerwacji dokonanych telefonicznie lub drogą mailową, przyjmuje się, że oferta BODEKO HOTELE jest wiążąca przez 5 dni roboczych – jeżeli Klient nie wpłaci w tym terminie zadatku, wówczas oferta BODEKO HOTELE wygasa (nie dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług hotelowych).
  4. Celem uchylenia wątpliwości interpretacyjnych, wskazuje się, że Rezerwacja dokonana przez Klienta telefonicznie lub drogą mailową nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

 

§10. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Klient może złożyć reklamację co do jakości Usług świadczonych przez BODEKO HOTELE.
  2. W celu złożenia reklamacji BODEKO HOTELE, należy wysłać ją drogą mailową na adres: biuro@ostaniec.com.pl  bądź listownie na adres: "BODEKO HOTELE" Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła.
  3. Zgłaszana reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe reklamującego umożliwiające przekazanie odpowiedzi na zgłoszenie, a także szczegółowy opis występującej niezgodności Usługi z Umową o świadczenie usług hotelowych.
  4. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera wszystkich elementów niezbędnych do jej rozpatrzenia, BODEKO HOTELE wezwie reklamującego do uzupełnienia jej braków formalnych.
  5. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji zawierającej wszystkie elementy wskazane w ust. 4 powyżej i zostaną przekazane reklamującemu w takiej samej formie, w jakiej zgłosił on reklamację.
  6. Odpowiedź na reklamację będzie zawierała rozstrzygnięcie reklamacji, uzasadnienie rozstrzygnięcia, a także ewentualne zamierzone/podjęte działania naprawcze.
  7. Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach jak również na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej.

 

§11. ANULOWANIE REZERWACJI

  1. Klient ma prawo do bezkosztowego anulowania Rezerwacji w terminie określonym w opisie Pakietu/Usługi. W takim przypadku, BODEKO HOTELE zwróci Klientowi wpłacony zadatek (z wykorzystaniem tego samego sposobu płatności) bądź zleci odblokowanie środków na rachunku bankowym Klienta.
  2. Po upływie terminu do bezkosztowego anulowania Rezerwacji (określonego w opisie Pakietu/Usługi), BODEKO HOTELE sfinalizuje preautoryzowaną transakcję (pobierze zadatek).
  3. Jeżeli Klient anuluje Rezerwację po terminie uprawniającym do bezkosztowego anulowania Rezerwacji (określonym w opisie Pakietu/Usługi), BODEKO HOTELE zachowa zadatek.
  4. W przypadku niepojawienia się Klienta w Hotelu w dacie przyjazdu określonej w Rezerwacji (bez wcześniejszego anulowania Rezerwacji), BODEKO HOTELE obciąży Klienta całą opłatą za Rezerwację.
  5. Aby skorzystać z prawa do anulowania Rezerwacji, Klient zobowiązany jest poinformować BODEKO HOTELE o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład drogą mailową na adres: recepcja@ostaniec.com.pl  bądź listownie na adres: "BODEKO HOTELE" Sp. z o.o. z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła).
  1. W przypadku braku możliwości realizacji Umowy o świadczenie usług hotelowych przez BODEKO HOTELE, Klient jest uprawniony do odstąpienia od Umowy o świadczenie usług hotelowych i żądania zapłaty od BODEKO HOTELE dwukrotności zadatku.

 

§12. FUNKCJONALNOŚCI SERWISU

  1. BODEKO HOTELE umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z funkcjonalności, które nie wymagają od Klienta podjęcia innych czynności niż podstawowa obsługa interfejsu Serwisu, takich jak sprawdzenie dostępności Pakietów/Usług w wybranym przez Klienta terminie oraz przeglądanie dostępnych w Serwisie Voucherów.
  2. BODEKO HOTELE udostępnia także funkcjonalność Serwisu w postaci interaktywnego formularza służącego do zgłaszania Nielegalnych treści oraz funkcjonalność w postaci możliwości zakupu Vouchera. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu zakupu Voucherów dostępne są w Regulaminie Voucherów: /hotel/regulamin-hotelu/regulamin-voucherow

 

§13. SUBSKRYPCJA NEWSLETTERA

  1. BODEKO HOTELE umożliwia Klientom subskrypcję newslettera, która to usługa polega na przesyłaniu Klientom elektronicznych informacji handlowych (marketingowych) związanych z funkcjonowaniem Serwisu oraz działalnością BODEKO HOTELE.
  2. Skorzystanie z usługi newslettera wymaga wypełnienia interaktywnego formularza, w którym należy: 
    1. wskazać adres poczty elektronicznej (adres e-mail),
    2. potwierdzić zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i Polityką prywatności oraz Polityką cookie,
  1. wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych oraz na przetwarzanie danych osobowych związanych ze świadczeniem tejże usługi.
  2. Świadczenie usługi newslettera rozpoczyna się w momencie skutecznego dokonania przez Klienta czynności wskazanych w ust. 2 powyżej.
  3. Po wyrażeniu zgody na otrzymywanie newslettera dochodzi do zawarcia pomiędzy BODEKO HOTELE a Klientem nieodpłatnej umowy o dostarczanie treści cyfrowej (newslettera) na czas nieoznaczony, z możliwością jej wypowiedzenia (rozwiązania) w każdym czasie. Klient może złożyć wypowiedzenie w szczególności poprzez przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres: recepcja@ostaniec.com.pl

 

§14. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ PLIKI COOKIE

  1. Przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Klientów w ramach korzystania z Serwisu odbywa się zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, tj. w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – tzw. „RODO”, polską Ustawą o ochronie danych osobowych oraz polską Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Administratorem danych osobowych przekazywanych za pośrednictwem Serwisu jest "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000270474, posiadająca numer NIP: 6492196241, REGON: 240525768, kapitał zakładowy 5.001.000,00 zł, tel. 343155001, adres e-mail: biuro@ostaniec.com.pl
  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, w tym w szczególności prawa przysługujące Klientowi w tym zakresie, a także podstawy przetwarzania danych udostępniane są Klientowi w momencie przekazywania przez niego danych osobowych (np. przy dokonywaniu Rezerwacji - Klient ma możliwość zapoznania się z zasadami ochrony danych przed dokonaniem Rezerwacji; dotyczy to także pozostałych Usług świadczonych drogą elektroniczną, w których Klient przekazuje dane osobowe), a następnie w każdej chwili dostępne są w Polityce prywatności oraz Polityce cookie.: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie .
  4. W ramach funkcjonowania Serwisu, zbierane są w sposób automatyczny informacje zawarte w plikach cookie Klientów zapewniające prawidłowe działanie Serwisu, a także utrzymanie i zwiększenie jego funkcjonalności oraz prowadzenie zewnętrznych kampanii reklamowych. Więcej informacji w tym zakresie znajduje się w Polityce prywatności oraz Polityce cookie: /kontakt/polityka-prywatnosci-o-cookie .

 

§15. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej dostępnej pod adresem: / podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Zabrania się wykorzystywania (kopiowania, rozpowszechniania, odtwarzania, modyfikowania, etc.) w jakikolwiek sposób, w całości jak i w części, treści zamieszczonych na stronie internetowej dostępnej pod adresem: /, bez uprzedniej zgody BODEKO HOTELE wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

 

§16. TREŚCI ZAMIESZCZANE PRZEZ KLIENTÓW W SERWISIE

  1. BODEKO HOTELE za pośrednictwem Serwisu świadczy usługi pośrednie w rozumieniu DSA polegające na przechowywaniu Treści dostarczonych przez Klientów, w tym w szczególności Opinii o Usługach świadczonych przez BODEKO HOTELE.
  2. Treści przekazywane przez Klientów powinny być zgodne z regułami języka polskiego i merytoryczne. Zabrania się zamieszczania Nielegalnych treści, w szczególności treści nawołujących do nienawiści, dyskryminujących, wulgarnych, naruszających prawa autorskie lub dobra osobiste, a także treści:
  1. marketingowych, reklamowych, promocyjnych, w szczególności treści reklamujących usługi konkurencyjne w stosunku do usług oferowanych przez BODEKO HOTELE;
  2. zawierających dane osobowe inne niż dane osobowe Klienta, w szczególności wrażliwe dane osobowe;
  3. o charakterze spamu,
  4. zawierających linki do innych stron internetowych, w szczególności do stron podmiotów prowadzących działalność konkurencyjną wobec BODEKO HOTELE;
  5. niemających związku z Usługami i/lub działalnością prowadzoną przez BODEKO HOTELE;
  6. mających na celu reklamację Usługi.
  1. Klient nie może samodzielnie zamieszczać Opinii w Serwisie. Opinie publikowane są przez BODEKO HOTELE i mogą pochodzić wyłącznie od Klientów, którzy korzystali z Usług świadczonych przez BODEKO HOTELE. Z prośbą o wystawienie Opinii, BODEKO HOTELE zwraca się do Klienta po zakończeniu pobytu w Hotelu, na adres e-mail podany przez Klienta przy dokonywaniu Rezerwacji. W celu wystawienia Opinii, należy kliknąć w link otrzymany od BODEKO HOTELE w wiadomości e-mail.
  2. BODEKO HOTELE moderuje treść umieszczanych Opinii przed ich publikacją tak, aby opublikowane Opinie nie zawierały Nielegalnych treści i były zgodne z Regulaminem. BODEKO HOTELE publikuje również opinie negatywne, o ile nie zawierają Nielegalnych treści i są zgodne z Regulaminem.
  3. Niezależnie od moderacji Opinii przed ich publikacją, BODEKO HOTELE z zachowaniem należytej staranności podejmuje dobrowolne czynności sprawdzające  mające na celu wykrywanie i identyfikowanie Nielegalnych treści lub treści niezgodnych z Regulaminem.
  4. BODEKO HOTELE nie korzysta ze zautomatyzowanych środków przy moderacji Treści.

 

§17. MECHANIZM ZGŁASZANIA NIELEGALNYCH TREŚCI

  1. BODEKO HOTELE umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z funkcjonalności umożliwiającej Klientom zgłaszanie Nielegalnych treści.
  2. Zgłoszenie Nielegalnych treści wymaga wypełnienia interaktywnego formularza, w którym należy:
  1. wystarczająco uzasadnić powody dla których Klient uważa, że informacja zawiera Nielegalne treści;
  2. wskazać dokładną elektroniczną lokalizację informacji, taką jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Nielegalnych treści;
  3. podać dane kontaktowe niezbędne do obsługi zgłoszenia - imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego przestępstw związanych z niegodziwym traktowaniem dzieci w celach seksualnych, z ich wykorzystywaniem seksualnym, pornografią dziecięcą, czy nagabywaniem dzieci do celów seksualnych, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE

       oraz potwierdzić zapoznanie się z niniejszym Regulaminem, Polityką prywatności i Polityką cookie oraz złożyć oświadczenie o powzięciu w dobrej wierze przekonania, że informacje i zarzuty zawarte w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne.

  1. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe Klienta, który dokonał zgłoszenia, BODEKO HOTELE niezwłocznie przesyła Klientowi dokonującemu zgłoszenia potwierdzenie jego otrzymania, drogą mailową na adres e-mail wskazany w treści formularza.
  2. W przypadku, gdy zgłoszenie nie zawiera wszystkich danych, o których mowa w ust. 2 powyżej i/lub zawiera błędne dane, BODEKO HOTELE wzywa Klienta do ich poprawienia/uzupełnienia w terminie 7 dni roboczych od dnia wezwania, pod rygorem pozostawia zgłoszenia bez rozpoznania.
  3. BODEKO HOTELE może wezwać Klienta do podania dodatkowych informacji lub dowodów, jeżeli będzie to niezbędne do podjęcia decyzji w przedmiocie zgłoszenia, w szczególności, gdy zgłoszenie dotyczy naruszenia praw autorskich, pod rygorem pozostawienia zgłoszenia bez rozpoznania.
  4. BODEKO HOTELE w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia lub od dnia otrzymania dodatkowych informacji bądź dowodów, o których mowa w ust. 4 powyżej, w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności podejmuje decyzję w przedmiocie dokonanego zgłoszenia i przesyła Klientowi, który dokonał zgłoszenia, drogą mailową na adres e-mail wskazany w treści formularza, treść  decyzji  o  odmowie  uwzględnienia  zgłoszenia  albo  o  jego uwzględnieniu  oraz informację o ograniczeniu widoczności Treści/uniemożliwieniu dostępu do Treści/usunięciu Treści/depozycjonowaniu Treści. Wraz  z  przesłaną  decyzją,  BODEKO HOTELE powiadamia Klienta o możliwości odwołania się od podjętej decyzji. Jeżeli zgłoszenie wiąże się z zagrożeniem życia lub bezpieczeństwem osób, BODEKO HOTELE podejmuje decyzję bez zbędnej zwłoki.
  1. BODEKO HOTELE nie korzysta ze zautomatyzowanych środków przy moderacji Treści.

 

§18. SANKCJE ZA ZAMIESZCZENIE NIELEGALNYCH TREŚCI

  1. W przypadku stwierdzenia, że Treści zamieszczone w Serwisie stanowią Nielegalne treści lub są niezgodne z Regulaminem BODEKO HOTELE:
  1. niezwłocznie podejmuje działania mające na celu ograniczenie widoczności Treści, uniemożliwienie dostępu do Treści, usunięcie Treści lub depozycjonowanie Treści;
  2. w przypadku posiadania elektronicznych danych kontaktowych Klienta, który zamieścił Nielegalne treści - niezwłocznie zawiadamia Klienta o podjętej decyzji oraz przekazuje mu treść decyzji wraz z uzasadnieniem oraz informacją o możliwości odwołania się od decyzji,
  3. może zawiesić lub uniemożliwić Klientowi zamieszczanie Treści w Serwisie;
  4. może zawiesić, zakończyć lub w inny sposób ograniczyć płatności pieniężne;
  5. może zawiesić lub uniemożliwić Klientowi korzystnie z niektórych funkcjonalności Serwisu.
  1. BODEKO HOTELE decyduje o zastosowaniu  środków, o których mowa w ust. 1 lit. c-e powyżej, w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. Rodzaj zastosowanego ograniczenia jest w szczególności uzależniony od wagi naruszenia oraz ilości Nielegalnych treści lub treści niezgodnych z Regulaminem zamieszczonych przez Klienta w Serwisie.
  2. Zawieszenie, o którym mowa w ust. 1 lit. c-e powyżej następuje na okres od 7 dni do 12 miesięcy od dnia wydania decyzji. Okres zawieszenia jest w szczególności uzależniony od wagi naruszenia oraz ilości Nielegalnych treści lub treści niezgodnych z Regulaminem zamieszczonych przez Klienta w Serwisie.
  3. Uzasadnienie decyzji, o której mowa w ust. 1 lit. b powyżej (dalej: „Uzasadnienie”) zawiera w szczególności:
  1. wskazanie, czy decyzja obejmuje ograniczenie widoczności Treści, uniemożliwienie dostępu do Treści, usunięcie lub depozycjonowanie Treści;
  2. wskazanie czy wobec Klienta, który zamieścił Nielegalne Treści lub treści niezgodne z Regulaminem podjęto działania polegające na zawieszeniu  lub uniemożliwieniu Klientowi zamieszczania Treści w Serwisie, zawieszeniu, zakończeniu lub w inny sposób ograniczeniu płatności pieniężnych lub zawieszeniu lub uniemożliwieniu Klientowi korzystanie z niektórych funkcjonalności Serwisu;
  3. fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego zgodnie z procedurą opisaną w §17 czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy przez BODEKO HOTELE;
  4. gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość Klienta, który dokonał zgłoszenia;
  5. jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie Nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za Nielegalne treści;
  6. informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
  7. jasne i przyjazne dla Klienta informacje na temat przysługujących Klientowi możliwości odwołania się od decyzji, w szczególności w stosownych przypadkach za pośrednictwem wewnętrznych mechanizmów rozpatrywania skarg, pozasądowego rozstrzygania sporów i sądowych środków odwoławczych;
  8. w przypadku, gdy Treść zamieszczona przez Klienta została uznana za sprzeczną z Regulaminem – wskazanie postanowienia Regulaminu z którym treść przekazanej przez Klienta informacji jest sprzeczna oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za niezgodne z Regulaminem.
  1. BODEKO HOTELE nie ma obowiązku przekazywać Klientowi Uzasadnienia, w przypadku, gdy informacje są wprowadzającymi w błąd treściami handlowymi o dużej objętości, w rozumieniu DSA.
  2. Uzasadnienie jest przekazywane Klientowi, który zamieścił Nielegalne treści lub treści niezgodne z Regulaminem, najpóźniej w chwili nałożenia ograniczenia, o którym mowa w ust. 1 lit. c-e powyżej.
  3. BODEKO HOTELE nie korzysta ze zautomatyzowanych środków przy podejmowaniu decyzji.
  4. W przypadku powzięcia przez BODEKO HOTELE jakichkolwiek informacji dających podstawę do podejrzenia o możliwości popełnienia przestępstwa przez Klienta, BODEKO HOTELE natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat, w tym w szczególności Treści przekazane przez Klienta, czas publikacji Treści oraz dane Klienta.
  5. W przypadku otrzymania przez BODEKO HOTELE nakazu podjęcia działań przeciwko Nielegalnej treści lub Nielegalnym treściom, wydanego przez uprawnione ograny sądowe lub administracyjne, BODEKO HOTELE, najpóźniej w momencie podjęcia działań w odpowiedzi na nakaz lub w momencie określonym w nakazie przez organ wydający nakaz, poinformuje Klienta, którego nakaz dotyczy o otrzymanym nakazie i o działaniach podjętych w odpowiedzi na ten nakaz. Informacja, o której mowa w zdaniu poprzedzającym zawiera uzasadnienie nakazu, informacje o możliwości odwołania się i opis terytorialnego zakresu stosowania nakazu.

 

§19. ODPOWIEDZIALNOŚĆ BODEKO HOTELE ZA TREŚCI ZAMIESZCZONE W SERWISIE

  1. BODEKO HOTELE nie ponosi odpowiedzialność za Treści zamieszczone przez Klientów w Serwisie, jeżeli:
  1. nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub Nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub Nielegalnych treściach; lub
  2. podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do Nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.

 

§20. PRZEPISY KOŃCOWE

  1. Umowy pomiędzy BODEKO HOTELE a Klientem zawierane są wyłącznie w języku polskim.
  2. We wszelkich sprawach związanych z korzystaniem z Serwisu przez Klienta oraz realizacją zawartych umów, BODEKO HOTELE będzie kontaktował się z Klientem mailowo pod wskazany przez niego adres e-mail.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają polskie, powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 
  4. Dla spraw powstałych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną objętych niniejszym Regulaminem, prawem właściwym jest prawo polskie. Jeżeli jednak przepisy, które obowiązują w państwie Konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej za pośrednictwem Serwisu, telefonicznie lub drogą mailową.
  5. Wszelkie spory wynikające z korzystania przez Klientów z Serwisu, Strony będą starały się rozwiązywać polubownie. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, sądem właściwym do rozpoznania sporu będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę BODEKO HOTELE (nie dotyczy Konsumentów i przedsiębiorców objętych ochroną konsumencką).
  6. W przypadku gdyby jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu były lub stały się nieważne, pozostała część Regulaminu zachowuje moc obowiązującą, chyba że z okoliczności wynika, iż bez postanowień dotkniętych nieważnością czynność nie zostałaby dokonana. Strony zobowiązują się niezwłocznie podjąć negocjacje celem zastąpienia nieważnych postanowień regulacją, która będzie możliwie jak najbliższa celowi nieważnego postanowienia.  
  7. BODEKO HOTELE może zmienić lub zaktualizować niniejszy Regulamin, w szczególności aby: 
    1. uwzględnić zmiany w usługach lub sposobie prowadzenia działalności (np. nowe usługi, funkcje, technologie, ceny czy korzyści),
    2. uwzględnić zmiany wynikające z regulacji prawnych lub regulacji związanych z bezpieczeństwem, 
    3. zapobiec nadużyciom lub szkodom.
  8. W każdej chwili archiwalne wersje Regulaminu dostępne są na żądanie Klienta.
  9. BODEKO HOTELE wskazuje następujące dane kontaktowe: 

"BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

 Jawornik 52A, 43-460 Wisła

tel. 343155001

adres e-mail: recepcja@ostaniec.com.pl

 

***

Oferty specjalne

Pakiety pobytowe i promocje

Jesień na Jurze - pakiet HB

Jesień na Jurze - pakiet HB

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 238 /os./noc
zobacz szczegóły
Jesienny pakiet HB dla seniora

Jesienny pakiet HB dla seniora

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 240 /os./noc
zobacz szczegóły
Weekend Halloween

Weekend Halloween

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 225 /os./noc
zobacz szczegóły
Weekend z dniem Niepodległości

Weekend z dniem Niepodległości

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 350 /noc
zobacz szczegóły
Bal Andrzejkowy z noclegiem 29-30.11

Bal Andrzejkowy z noclegiem 29-30.11

  • 1 noc
  • Śniadanie i kolacja
od 940 /pobyt
zobacz szczegóły
Zima na Jurze dla seniora - pakiet HB

Zima na Jurze dla seniora - pakiet HB

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 239 /os./noc
zobacz szczegóły
Weekend Mikołajkowy 05-07.12

Weekend Mikołajkowy 05-07.12

  • 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 472 /os./pobyt
zobacz szczegóły
Pobyty Boże Narodzenie

Pobyty Boże Narodzenie

  • min. 3 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 225 /os./noc
zobacz szczegóły
Międzyświąteczny wypoczynek rodzinny

Międzyświąteczny wypoczynek rodzinny

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 225 /os./noc
zobacz szczegóły
Sylwestrowe pobyty

Sylwestrowe pobyty

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 235 /os./noc
zobacz szczegóły
Bal Sylwestrowy z noclegiem

Bal Sylwestrowy z noclegiem

  • 1 noc
  • Śniadanie i kolacja
od 1 620 /pobyt
zobacz szczegóły
Weekend Trzech Króli 02 - 6.01

Weekend Trzech Króli 02 - 6.01

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 390 /noc
zobacz szczegóły
Ferie zimowe na Jurze - pobyt dziecka GRATIS

Ferie zimowe na Jurze - pobyt dziecka GRATIS

  • min. 2 noce
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja
od 211 /os./noc
zobacz szczegóły
PAKIET GOLDEN - Przyjaciółki w SPA

PAKIET GOLDEN - Przyjaciółki w SPA

  • dowolna dł. pobytu
  • BB – Śniadanie w cenie
od 460 /os./noc
zobacz szczegóły
Romantyczny pobyt dla dwojga

Romantyczny pobyt dla dwojga

  • dowolna dł. pobytu
  • Śniadanie i kolacja
od 500 /pobyt
zobacz szczegóły
Jurajski All Inclusive – Komfort, Relaks i Rozrywka

Jurajski All Inclusive – Komfort, Relaks i Rozrywka

  • min. 2 noce
  • Śniadanie, obiad i kolacja
od 1 073 /os./pobyt
zobacz szczegóły
Tania niedziela

Tania niedziela

  • 1 noc
  • BB – Śniadanie w cenie
od 187 /os./pobyt
zobacz szczegóły
Nocleg ze śniadaniem

Nocleg ze śniadaniem

  • dowolna dł. pobytu
  • BB – Śniadanie w cenie
od 123 /os./noc
zobacz szczegóły
Nocleg bez śniadania

Nocleg bez śniadania

  • dowolna dł. pobytu
  • Bez wyżywienia
od 120 /os./noc
zobacz szczegóły
Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez BODEKO HOTELE sp. z o.o., Jawornik 52A, 43-460, Wisła , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane