REGULAMIN HOTEL OSTANIEC ***
Dyrekcja Hotelu będzie sobie wysoko cenić Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokoju i bezpiecznego pobytu naszych gości.
§ 1
- Niniejszy Regulamin (zwany dalej Regulaminem) obowiązuje na terenie Hotel Ostaniec *** przy ul. Jaskiniowa6, 42-425 Podlesice i dotyczy wszystkich osób (zwanych dalej Gośćmi) korzystających z usług Hotelu (budynku głównego, zwanego dalej Hotelem) lub innych przebywających na terenie Hotelu jako osoby odwiedzające Gości. Goście zobowiązani są poinformować o treści Regulaminu osoby je odwiedzające.
- Regulamin określa zasady świadczonych usług, polegających na krótkotrwałym wynajmie pokoi, odpowiedzialności stron umowy oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy łączącej Gości z Prowadzącym Hotel .
- Podmiotem prowadzącym Hotel jest BODEKO HOTELE Sp. z o.o. , z siedzibą w 43-460 Wiśle, ul. Jawornik nr 52 A, NIP: 6492196241, REGON: 240525768 KRS 0000270474.
§ 2
- Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Doba Hotelu rozpoczyna się o godz.15.00, kończy się o godz.11.00 dnia następnego.
- Jeżeli Gość nie uiścił pełnej płatności za pobyt w Hotelu przed dokonaniem zameldowania, powinien to uczynić najpóźniej w trakcie zameldowania.
§3
- Gość Hotelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi recepcji do wglądu przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa oraz wypełnienia karty pobytu. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie recepcjonista ma obowiązek odmówić zameldowania Gościa i wydania karty do pokoju.
- W karcie pobytu Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz dane potwierdzające tożsamość pozostałych Gości. Gość potwierdza zgodność danych w karcie poprzez złożenie własnoręcznego podpisu.
- Rozpoczęcie pobytu w Hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
§4
Życzenie odpłatnego przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość Hotelu powinien zgłosić w recepcji najpóźniej do godz.10.00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu pod warunkiem posiadanych możliwości.
§5
- Gość Hotelu nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju od godz. 7.00 do 22.00.
- Prowadzący Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin lub inne Regulaminy obowiązujące w Hotelu wyrządzając jakiekolwiek szkody prowadzącemu Hotel lub innym osobom albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt innych gości lub funkcjonowanie Hotelu
- Skrócenie pobytu przez Gościa w jego trakcie nie powoduje zmniejszenia opłaty za zarezerwowany okres, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa przewidują co innego.
§6
- Prowadzący Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwia Prowadzącemu Hotel niezwłoczną reakcję.
- Prowadzący Hotel ma obowiązek zapewnić :
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie,
- sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Prowadzący Hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości - zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
- Należności na korzystanie z rozmów telefonicznych prowadzonych z pokoju hotelowego Gość zobowiązany jest uiścić wg. taryfy naliczonej przez hotel.
- Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi :
- Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą
- Budzenie o oznaczonej godzinie
- Przechowywanie bagażu, hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
§7
- Prowadzący Hotel ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Prowadzący Obiekt odpowiada z tytułu uszkodzenia lub utraty pieniędzy, papierów wartościowych i kosztowności lub przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie jeśli przedmioty te zostaną złożone na przechowanie do depozytu, znajdującego się w recepcji.
- Prowadzący Obiekt ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie w depozycie pieniędzy, papierów wartościowych i kosztowności lub przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną lub innych przedmiotów, jeśli zagrażają one bezpieczeństwu lub mają zbyt dużą wartość oraz przedmiotów wielkogabarytowych.
- Wniesione przez Gościa do pokoju hotelowego wartościowe przedmioty takie jak biżuteria oraz pieniądze mogą być przez Gościa przechowywane w sejfie znajdującym się w pokoju hotelowym.
- Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nie uregulowaniem należności za świadczone usługi
§8
- W Hotelu obowiązuje obowiązek zachowania ciszy nocnej w godzinach od godz.22.00 do godz. 6:00.
- Na terenie całego Hotelu we wszystkich pokojach oraz na terenach rekreacyjnych wokół Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, za wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych i odpowiednio oznakowanych. Za nieprzestrzeganie zakazu palenia Prowadzący Hotel ma prawo nałożyć karę w wysokości 500,00 zł płatną najpóźniej w dniu wymeldowania. Powyższa kara nie wyklucza innych roszczeń finansowych związanych z nieprzestrzeganiem zakazów, w tym np. o zwrot kosztów interwencji straży pożarnej.
- Zachowanie Gości nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych osób. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę lub inne postanowienia Regulaminu lub innych Regulaminów obowiązujących w Hotelu.
- Gość ma prawo do korzystania w czasie pobytu w Hotelu z usług gastronomicznych i innych odpłatnych usług. Należność za usługi można uiścić korzystając z opcji kredytu hotelowego i tym samym rozliczyć usługę w recepcji w momencie wymeldowania.
- Prowadzący Hotel dopuszcza możliwość korzystania z usług hotelowych Gości ze zwierzętami domowymi (koty, psy) szczegółowe warunki określa Regulamin „pobytu zwierząt” dostępny w recepcji.
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną ze wszelkie szkody powstałe w wyniku działań dzieci.
§9
- Przed każdym wyjściem z pokoju Gość powinien zadbać o bezpieczeństwo, w szczególności upewnić się, że okna i drzwi są zamknięte, światło i telewizor wyłączone, krany zakręcone, a karta dostępu lub klucz do pokoju przechowywane w sposób należyty. Gość po opuszczeniu pokoju pozostawia kartę dostępu/klucz w recepcji, która wydaje je na podstawie karty pobytu. Gość nie powinien udostępniać kart dostępu/kluczy do pokoju innym osobom, w przypadku ich utraty – powinien niezwłocznie poinformować recepcjonistę.
- Gość Hotelu ponosi odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokoju: grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju oraz ścisłe przestrzeganie postanowień instrukcji PPOŻ. W trosce o bezpieczeństwo przeciwpożarowe obowiązuje również bezwzględny zakaz zasłaniania oraz wyłączania czujników dymu.
- W miejscach ogólnodostępnych Hotelu zabronione jest spożywanie jedzenia, napojów i alkoholu pochodzących spoza Hotelu. Niedopuszczalne jest także zamawianie do Hotelu posiłków lub napojów z zewnętrznych firm cateringowych
- Na terenie Hotelu , zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, obowiązuje całkowity zakaz używania dronów bez uprzedniej, wyraźnej zgody Prowadzącego Hotel , który może odmówić zgody, w szczególności ze względu na ochronę prywatności gości.
§10
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt po otrzymaniu stosownej dyspozycji Gościa w tym zakresie. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Prowadzący Hotel przechowa te przedmioty przez sześć miesięcy (co nie wyłącza prawa obciążenia Gościa kosztami przechowania), po którym to okresie uznaje się je za porzucone przez Gościa z zamiarem wyzbycia
§ 11
- Przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Gości w ramach korzystania przez nich z usług Hotelu odbywa się zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, tj. w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – tzw. „RODO” oraz polską Ustawą o ochronie danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Gości jest "BODEKO HOTELE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Wiśle, Jawornik 52A, 43-460 Wisła, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000270474, posługująca się numerem REGON: 240525768 oraz NIP: 6492196241, tel. 033 8564100 adres e-mail. recepcja@ostaniec.com.pl
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, w tym w szczególności prawa przysługujące Gościom w tym zakresie, a także podstawy przetwarzania danych dostępne są w klauzuli informacyjnej dostępnej na stronie internetowej pod adresem :
4 Hotel jest monitorowany co ma na celu w szczególności poprawę bezpieczeństwa osób znajdujących się na jego terenie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych w zakresie monitorowania znajduje się w klauzuli informacyjnej dostępnej na stronie internetowej pod adresem https://www.hotelstok.pl/kontakt/hotel-stok-wisla
§ 12
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają pozostałe dokumenty obowiązujące w Hotelu oraz udostępnione Gościom na stronie internetowej lub w Recepcji, w szczególności:
- Standardy Ochrony Dzieci
- REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO BODEKO HOTELE – określający m.in. zasady nawiązywania umów o świadczenie usług hotelowych;
dostępne m.in. na stronie internetowej pod adresem /regulamin-serwisu-internetowego1 oraz polskie, powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Dla spraw powstałych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną objętych niniejszym Regulaminem, prawem właściwym jest prawo polskie. Jeżeli jednak przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie kwestii uregulowanych w niniejszym Regulaminie.
- Wszelkie spory dotyczące kwestii przewidzianych w niniejszym Regulaminie Strony będą starały się rozwiązywać polubownie. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, sądem właściwym do rozpoznania sporu będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę Prowadzącego Hotel (nie dotyczy Konsumentów i przedsiębiorców objętych ochroną konsumencką).
- W przypadku gdyby jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu były lub stały się nieważne, pozostała część Regulaminu zachowuje moc obowiązującą, chyba że z okoliczności wynika, iż bez postanowień dotkniętych nieważnością czynność nie zostałaby dokonana. Strony zobowiązują się niezwłocznie podjąć negocjacje celem zastąpienia nieważnych postanowień regulacją, która będzie możliwie jak najbliższa celowi nieważnego postanowienia.
- Prowadzący Hotel może zmienić lub zaktualizować niniejszy Regulamin, w szczególności aby:
a. uwzględnić zmiany w usługach lub sposobie prowadzenia działalności;
b. uwzględnić zmiany wynikające z regulacji prawnych lub regulacji związanych z bezpieczeństwem,
c. zapobiec nadużyciom lub szkodom.
Dyrekcja Hotel Ostaniec ***