1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Procedury bezpieczeństwa

Procedury bezpieczeństwa

Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Procedury bezpieczeństwa

 I ZASADY FUNKCJONOWANIA OBOWIĄZUJĄCE W HOTELU OSTANIEC

W ZWIĄZKU Z COVID-19.

Obowiązuje od 28.11.2020

  1. Zasady ogólne
  • Hotel przyjmuje jedynie Gości korzystających z usług w ramach podróży służbowej, będących zawodnikami w trakcie zgrupowań i współzawodnictwa sportowego oraz będących osobami wykonywującymi zawód medyczny.
  • Przed zameldowaniem w hotelu należy dostarczyć stosowne oświadczenie potwierdzające w/w powody pobytu.
  • W budynku Hotelu Ostaniec obowiązuje nakaz zakrywania nosa i ust.
  • Przed wejściem do części hotelowej, należy zdezynfekować ręce płynem do dezynfekcji znajdującym się przy każdym wejściu.
  • W przestrzeni holu recepcyjnego, korytarzach hotelowych, należy zachować bezpieczną odległości 1,5m oraz zakrywać usta i nos –zgodnie w wytycznymi.
  • Podczas meldunku Gość ma obowiązek podpisać oświadczenie o zapoznaniu się z procedurami i zasadami funkcjonowania obowiązującymi w Hotelu Ostaniec w związku z COVID-19.
  • Umożliwiamy zakup maseczek w recepcji hotelu.
  • Dla bezpieczeństwa Gości i pracowników obsługi zaleca się regulowanie płatności kartami kredytowymi.
  • Maksymalna liczba gości zakwaterowanych w pokoju to 2 osoby.
  • W części hotelowej Hotelu Ostaniec obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób niezameldowanych.
  • Obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające /maseczki, przyłbice, rękawiczki/.
  • Powierzchnie ogólnodostępne holl, korytarze.
  • Ogólnodostępne toalety, klamki, poręcze, uchwyty, oraz inne, często dotykane powierzchnie są dezynfekowane zgodnie z wytycznymi.
  • Prowadzimy monitoring codziennych prac porządkowych.
  • W pomieszczeniach sanitarno- higienicznych znajdują się instrukcje prawidłowego mycia rąk, zdejmowania i zakładania maseczki

Klient nie może korzystać z usług  Hotelu Ostaniec jeśli:

  • występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
  • jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
  • zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
  • w ciągu dwóch tygodni miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.
  1. Funkcjonowanie pokoi hotelowych
  • W trakcie pobytu wymiana ręczników oraz sprzątanie pokoi odbywa się jedynie na życzenie Gości. Prośbę taką należy zgłosić w recepcji hotelu telefonicznie pod numerem wew. 100 lub tel. 604196148
  • Wszelkie problemy techniczne z pokojem należy zgłosić w recepcji pod numerem wew. 100 lub tel. 604196148..
  • Recepcja uzgodni dogodny czas sprzątania pokoju lub usunięcia problemu technicznego
  • W czasie sprzątania lub usuwania problemu technicznego, Goście zobowiązani są do czasowego opuszczenia pokoju
  • Po zakończonym pobycie pokoje hotelowe są wietrzone, dezynfekowane i generalnie sprzątane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi
  1. Funkcjonowanie gastronomii:
  • Goście nie zamledowani w hotelu mogą skorzystać jedynie z opcji zamówienia menu na wynos.
  • posiłki dla Gości hotelowych w ramach wykupionych pakietów serwowane są do pokoi hotelowych w następujących godzinach: Śniadania od godz. 8.00-10.00, obiadokolacje od godz. 17.30-19.00
  1. Kort tenisowy i boisko wielofunkcyjne, wypożyczalnia rowerów
  • czynne są codziennie w godzinach 8.00-20.00, rezerwacji należy dokonać telefoniczne w recepcji hotelu pod numerem wew.100 lub tel. kom. 604196148. Każdorazowo wynajęty sprzęt sportowy jest dezynfekowany.

Oferty specjalne

Pakiety pobytowe i promocje

Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij